jueves, 12 de noviembre de 2009

Für Immer

Hoy iba a poner un post destroyer, de hecho he abierto la ventana de blogger a medio día y he estado a punto de ponerme, pero he ido a hacer otras cosas y ahora me he quedado sin ganas, así que os dejo un clásico, original y traducción.

http://www.youtube.com/watch?v=jUHrVeKYGfo



Warlock - Fur Immer

Bleib' Dir treu
niemals auseinandergeh'h
werden zueinandersteh'n
fur immer

Keine Macht
wird uns jemals trennen
werde wie ein Tier drum kampfen
Du lernst mich kennen!

Denn Freunde geh'n mir uber alles-immer-
Ich werd' immer fur Dich sein -fur immer-
Deep inside my heart -fur immer-
v Deep inside my heart -fur immer-
Deep inside my heart -i see you and me

So lange Zeit
sehn' ich Dich -Geborgenheit-
in Freiheit

Mut und Kraft
fuhren mich durch jeden Tag
begleiten uns in tiefster Nacht
-bald geschafft !-

Ich wurd' mein Leben
fur Dich geben -immer-
werden alles ubersteh'n -fur immer-
Deep inside my heart -fur immer-
Deep inside my heart -fur immer-
Deep inside my heart ...

There's a message in this sound
Hay una promessa en el sonido
Fur immer zusammen
werden uns niemals trennen
-uns niemals trennen !-

Fur immer

Für Immer/For Always:

Stay true
Never fall apart
Always stay together
Forever

No power
Will ever separate us
We'll fight like an animal for that
You get to know me!

Then friends come to me above all else - always
I will always be for you - forever
Deep inside my heart - forever
Deep inside my heart - I see you and me

Such a long time
I see you - safety
In freedom

Courage and strength
Lead me through each day
Accompany us into the deepest night
Almost got it!

I would give my life
For you - always
I would overcome everything - forever

Deep inside my heart - forever
Deep inside my heart - forever
Deep inside my heart.

There's a message in this sound
Forever together
We'll never be separated
Never separate us!

Deep inside my heart - forever
Deep inside my heart - forever
Forever
Forever

No hay comentarios: